zondag 28 december 2014

Terugblik week 52

Het einde van het jaar nadert en dus is ook het wat rustiger in de badmintonwereld. Er wordt immers kerst en oud en nieuw gevierd. Maar ja, als je dan vakantie hebt, dan kun je toch nog wat doen. Tijdens het laatste toernooi in de Hebris Senior Tour bij BV Shuttle Up in Berlicum, heb ik opnames gemaakt en deze heb ik kunnen verwerken in een filmpje voor het YouTube-kanaal van de BBF. Klik hier en laat je verrassen door de leuke impressie.

Dat laatste toernooi heeft uiteraard ook weer de nodige punten opgeleverd voor de ranking en die hebben we ook weer kunnen verwerken. Zowel de Hebris Junior Ranking als de Hebris Senior Ranking is weer goedgekeurd door de BBF Toernooileider en dus gepubliceerd op de website van de BBF. Op naar de volgende toernooien.

Afgelopen week zijn alle BBF Verenigingen en BBF Partners geïnformeerd over het feit dat ik bestuurslid bij Badminton Nederland ga worden. Tijdens de nieuwjaarsborrel van Badminton Nederland op maandag 12 januari a.s. zal ik worden gepresenteerd als beoogd nieuw bestuurslid. Ik ga de marketing voor mijn rekening nemen en daar liggen vele kansen. Schijnbaar heeft het werk wat ik binnen de BBF heb verzet de ogen geopend van de verantwoordelijken binnen Badminton Nederland. En laten we eerlijk zijn, we zijn er nog lang niet maar we hebben inmiddels wel het nodige neergezet binnen de BBF. En omdat ik de BBF niet zomaar de rug toe wil keren, dat kan en wil ik simpelweg niet, blijf ik als ambassadeur aan de BBF verbonden. Ik ben er enorm trots op om dat landelijk verder mee op te mogen pakken.
De komende tijd ga ik me steeds verder verdiepen in de uitdagingen op landelijk niveau en zal ik samen met het BBF bestuur gaan zoeken naar mogelijkheden om de weg die we zijn ingeslagen te continueren. 

Via mijn blog kunnen jullie op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en om daar een dimensie aan toe te voegen heb ik mijn Twitter-account nieuw leven ingeblazen. Ik ben op Twitter te volgen via @paulkleijn en daar kun je me dagelijks volgen.

Het einde van een veelbewogen jaar nadert en voordat ik dat echt uit ga luiden, heb ik maandag eerst nog een interview. Bart-Jan den Hollander van het initiatief "Ik hou van Badminton" komt op de koffie om met mij het gesprek aan te gaan over de ontwikkelingen in de badmintonsport. Een mooie gelegenheid om de vele mensen die mij nog niet kennen, een indruk te geven over mijn persoontje. Want binnen de BBF kan ik dan wel enige naamsbekendheid hebben, binnen Badminton Nederland zullen velen zich nog wel eens achter hun oren krabben en zal ik mijn sporen nog moeten verdienen.

Het nieuwe jaar 2015 begint dus met de diverse veranderingen op persoonlijk vlak. Vele vele uitdagingen liggen in het verschiet en daar heb ik enorm veel zin in. Fijne jaarwisseling.

2 opmerkingen:

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *