zaterdag 4 april 2015

Ik hou graag de druk erop

Helaas is de afgelopen week een minder vruchtbare week geweest. Afgelopen maandag zou er een evaluatie plaats vinden van de Bossche Badminton Dagen en Finale Carlton Eredivisie, maar door ziekte van deelnemers aan de evaluatie, heeft dat helaas niet door kunnen gaan. Erg jammer natuurlijk, maar ziek is ziek en daar kiest men ook niet voor natuurlijk. En met de huidige weersomstandigheden blijft het griepvirus actief slachtoffers maken.

Er stond ook een afspraak gepland met Rob Taconis, voorzitter van Badminton Business Netwerk, en die kon helaas ook niet doorgaan vanwege andere verplichtingen en daar staat inmiddels een nieuwe datum voor. Ik ben zo benieuwd wat we samen voor elkaar kunnen betekenen en kijken hoe we er weer meer leven in kunnen krijgen. Wordt vervolgt.

Ik wilde ook een vervolg geven aan mijn gesprek met Christ de Rooij van Badmintonline.nl om te bekijken wat we samen kunnen doen om elkaar te versterken. Hierover heb ik gesproken met onze tijdelijke communicatiemanager Remco Hol, en besloten hebben we om dat gesorek met Christ de Rooij even uit te stellen. Remco is met de collega's van het bondsbureau keihard aan het werk om het gehele communicatietraject van Badminton Nederland te herzien, geheel in lijn met A Clear Future, waarbij communicatie één van de deelprojecten is. Communicatie is niet even een nieuwsbriefje sturen of een berichtje plaatsen op Facebook. Het is een veelomvattende discipline en Remco werkt er aan om alles zo vorm te geven dat alles wat mogelijk is om mensen te bereiken benut kan worden. Het mooiste is als alles met elkaar samenhangt zodat er één geheel staat. Er is namelijk van alles mogelijk op het gebied van Social Media. Ook de website van Badminton Nederland is daar een onderdeel in. En daar past ook een mogelijke samenwerking in met media als Badmintonline.nl. Co-creatie is daarbij een smeermiddel. Remco heeft zijn project nog niet klaar en de mogelijkheden nog niet helemaal op een rij en daarom is het verstandiger het gesprek met Christ de Rooij uit te stellen. Als we ergens voor gaan, dan moet dat wel goed gebeuren en niet even tussen neus en lippen door. En de uitdaging zit hem niet alleen in de mogelijkheden maar zeer zeker ook in het budget. Dat is beperkt, daarmee meteen de volgende uitdaging aangevend; er moet meer geld binnen komen.

Hebben jullie meteen mijn valkuil in de smiezen, want ik wil vooruit, stappen zetten, resultaten boeken. Ik hou er dus graag de druk op, want we mogen niet verslappen. En hohoho, dat is zeker niet aan de orde. Er wordt echt keihard invulling gegeven aan A Clear Future. Maar we moeten het wel goed overwogen doen en geen half werk afleveren.

Ik begin steeds beter mijn draai te vinden. Ik krijg steeds meer een beeld van hoe alles in elkaar steekt en waar we resultaten kunnen boeken. Binnenkort ga ik eens met de spelersraad in gesprek om aan te horen hoe zij tegen diverse zaken aankijken. Ik wil graag van hun horen waar ze tegenaan lopen, wat ze graag verbeterd willen zien zodat ik daar vanuit mijn portefeuille Marketing & PR een invulling aan kan geven. Het traject met SponsorVisie zal verder geconcretiseerd gaan worden, volgende week ga ik daar verder over in gesprek met collega Hendrik Boosman om een plan van aanpak op te stellen zodat we dat verder uit kunnen werken met Peter van Baak van SponsorVisie.

Kortom, er liggen superveel vette uitdagingen te wachten. En ondanks de dus rustige week vanwege het uitvallen van afspraken, dus toch volop aan het nadenken geweest en gezocht naar kansen. Ik hou er graag de druk op, zeker ook bij mezelf. Fijne paasdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *